En torr fredag

Just nu verkar det som att denna fredag blir sjuk torr.
Jobbade till halv 2 och för första gången på 10 år satte jag min fot i en träslöjdsal.
Faktiskt den som jag va i senast oxå.
Och det va fasen samma bänkar och allt.
Det är tur att skolorna får nya saker oxå.
Pannan på jobbet va även trasig så det va svinkallt när jag kom.
Och nu har jag inget mer jobb där vad jag vet nu.
Eller jo när Åsa åker men det får vi ju se hur det blir med det.
Festligt att man jobbar med sina gamla lärare faktsikt =)

Men som sagt va.
Kvällen såg ju inte positiv ut iaf.
Prata med Mygg en sväng förut och han är den enda än så länge.
Men han hade inte heller en aning.
Barra fyller ju iaf i helgen så honom måste man ju fira.
Ska bara komma på med vad =)

Annars har jag bara sek imorgon på herrmatchen planerat och fixa min bil.
Blir väl antagligen på söndag på grund av matchen.
Men då har man iaf ngt att göra.
Kanske verkligen inte världens roligaste men ändå.

Nae nu är det dags att ta tag i sitt liv.
Va ju tvungen att duscha när jag kom efter jobbet för jag hade typ inget varmvatten i lägenheten.
Kul för mig =D

Ajja, hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0