Försöker få den att gå lite till

1. Ditt namn?
Alexandra

2. Ålder?
22

3. Vart bor du?
Sök på mig och det står Norrköping. Vill du hitta mig testa Blacka.

4. Bor tillsammans med?
I stan mina fiskar. I Blacka mamma, nisse, linus och så våran tröga katt

5. Husdjur?
Fiskar och katt sa jag ju

6. Färg på ditt hus?
Brun i stan, vit i blacka

7. När är du född?
12 juni.

8. Klass?
Högsta

9. Vad studerade du på gymnasiet?
Samhäll/ekonomi. 

10. Något jobb?
Nae men hoppar in på skolor ibland

DAGENS

11. När gick du upp i morse?
Kvart i 11

12. När ska du sova?
När krogen har stängt och jag känner mig redo för det.

13. Duschat idag?
Nae har match sen så duschar efter det

14. Kramat någon idag?
Nej nej nej

15. Pussat någon idag?
Naee

16. Vad har du ätit idag?
Macka och yoghurt

17. Dagens klädsel?
Jeans och min snygga färjestadtröja

18. Dagens smink?
Gårdagens

19. Dagens sötnos?
Vem tusan tänker på sånt?

20. Dagens roligaste?
Kan inte nämna namn men skulle det slå in skulle det bli världens roligaste kärlekspar. Chansen är ändå noll =D

21. Har du många vänner?
Inte är dom några iaf

22. Hur många har du kysst?
Den som är 22 och har koll på det måste va duktig

23. Vem kramade du senast?
Vet icke

24. Hur många har du haft sex med?
Beror på hur man ser det

25. Hur många har varit otrogen mot dig?
Inge har iaf sagt att personen varit det

27. Har du pojk-/flickvän?
Naeee

28. Vem pratade du med i telefon senast?
Ludde

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Winell, Med besök man inte vill ha =) Puss

BÄSTA

31. Film?
Kan inte välja

32. Låt?
Någon Winnerbäcka

33. Mat?
Skolans stekt fisk, kall sås och potatis haha

34. Dryck?
Det jag är sugen på/behöver för stunden

35. Färg?
Vet ej

37. Stad?
Cairns va festligt =)

38. Land?
Australien eller Thailand

39. Ämne i skolan?
Inget

40. Människa?
Alla man kan ju inte välja heller

SENASTE

41. Personen du tänkte på?
Vet inte och tänker inte på någon heller för nu står det still

42. Personen du kysste?
Äckel

43. Gången du spydde?
Sista kvällen i Buggan i somras tror jag

44. Gången du grät?
Till One Tree Hill igår haha

45. Pizzan du åt?
Minns ej

46. Gången du var i Göteborg?
Kan vart 2005 när vi var ett stort gäng som va där

47. Gången du var i Stockholm?
I somras när vi drog till Buggan

48. Gången du var full?
I torsdags

49. Gången du var hög?
Australien

ANTAL

70. Personer du älskar?
Massa

71. Personer du hatar?
Vet inte om jag hatar någon direkt. Kim =D

72. Pojk-/flickvänner du haft?
2 kanske på äldre dagar. Iaf som var mer seriösa 

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?
För många skulle jag tro =)

74. Glassar du ätit på en dag?
Vet inte men lär väl va minst två iaf

75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
Minst en. Peace And Love för jag måste få se Lasse

76. Gånger du haft minnesluckor?
Minns inte =D

77. Gånger du varit hög?
2

78. Personer du saknar just nu?
Alla för jag har så sjuuuuuukt tråkigt

79. Gånger ditt hjärta brustit?
Många många många

VEM:

80. Vill du kyssa nu?
Ingen

81. Ska du träffa imorgon?
Många. Fotbollslaget, dom som ska till Liam och alla som ska se Vingen-Åby

82. Sjöng du senast för?
Någon stackare

83. Hade du senast en msn-konversation med?
Kosovo

84. Spelade du tvspel med senast?
Hulta, Lollo och nån mer uppe i fjällen

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?
Lätt att välja

86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
KIM!

87. Förtjänar att dö?
Kim =D

88. Är söt?
Finns ju massa :)

89. Vill du sova jämte inatt?
Vet inte här heller

VAD:

90. Gör dig glad?
Mycket :)

91. Gör dig ledsen?
Finns nog mycket här också

92. Vill du helst göra nu?
Allt annat förutom det här för nu är det sjukt tråkigt

93. Önskar du att du slapp göra?
Laga mat haha

94. Vill du ha nu?
Ett besked om att matchen börjar 3 och inte halv 5 plus ett besked om kvällen

95: Önskar du dig i födelsedagspresent?
Är långt kvar så det tänker jag inte på

96. Längtar du till?
Vingengalan =)

97. Tycker du om dina betyg?
Duger men dom är fan inte bra

98. Ångrar du i ditt liv?
Finns ganska mkt

99. Är det bästa som hänt dig?
Kan inte välja här heller

100. Vad ska du göra nu när du är klar med detta test?
Se på tv eller ngt. Vad som helst förutom det här.

Uttråkad till tusen och detta test gjorde det nog bara värre.
Hejdå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0