Generation Fett

Det tv-programmet kan aldrig sluta få mig förvånad.
Att människor trivs i dessa stora kroppar är för mig en gåta.
Och att folk tänder på det är för mig helt sjukt.
Jag tycker själv att jag är ganska många kilo för stor men jämfört med det där är jag fasen liten.
Helt sjukt.
Va det jag ville ha sagt om det.

Annars har dagen vart väldigt bra.
Började i 5-6an idag också och gick omkring och hjälpte till med matte.
Fasen sjukt men jag minns inte all denna enkla matte.
Kan det va för att det är för lätt? ;)
Andra lektionen fick jag hålla i läxförhör först innan vi fortsatte med ng-ljudet.
Svar ja jag höll en lektion själv vilket för mig är helt sjukt.
Att jag står framför folk och pratar.
Visst att dom bara va tio stycken och inte alls gamla men jag tyckte inte ens det va jobbigt.
Och det är ju iaf en liten början på ngt jag avskyr.
Sista lektionen va i F-klass med högläsning och sen spel.

Efter jobbet begav jag mig in till stan för att fika med Sofi och Jorun.
Först begav vi oss till sol och motion för att sola vilket kostade en hel lunch för mig som inte har solkort där.
Men tusan vilka mkt bättre solarium det är där jämfört med blacka.
Ska nog köpa ett kort där och försöka ta mig dit iaf en gång i veckan.
Sen mötte vi även upp Sandra och begav oss till Soda.
För efter många års "renovering" har nu ett av vårat gamla hem öppnat.
Vi bodde där förr, vilken tid som helst på dygnet.
Hade vi inget att göra åkte vi in till stan och satt där i timmar.
Dock var det inte alls som förr men det kanske kan bli.
Eller kanske inte men man kan göra det bästa av det.
Det är iaf värt en chans.
Och eftersom att jag är arbetslös kan jag lika gärna sitta där och glo på folk som att titta på tv.
Dessutom kom vi nog fram till att det va samma ägare nu som sist =)

Annars har jag även vart en svänga på systemet och lagt in låtar på ipoden.
Försöker även bränna en skiva till bilen men det tar ju år och dar.
Fattar inte alls vad som är fel.
Men nu har jag kramp och pirr i magen.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0