Kramsång till väckning

Vaknade imorse av att telefon ringde.
Det här är inte sant tänkte jag.
Jag som åkte in till stan igår för att fixa med dator och lägenhet idag.
Men så blev icke fallet utan det blev jobb istället =)
Och det är ju alltid trevligt.
Så klockan 9 begav jag mig ut till Kimstadskolan och hoppade in i en 5-6a.
Blir antagligen kvar där hela veckan och det tackar vi för.
Hoppas bara att Sofi kan fick efter jag slutat imorgon.
För nostalgi på Soda ska bli himla trevligt.

Ska väl ta att fixa ngt att äta snart för idag har det bara blivit ett äpple.
Synd att jag inte fick hoppa in och jobba igår för då var det stekt fisk, kall sås och potatis.
En riktigt gammal favorit.

Sen blir det även träning och det ska bli trevligt.
Nu tränare ny målvakt hoppet lever.
Eller kanske inte för den här säsongen men för kommande.
Så det kanske blir så att man stannar kvar ett år till.
Allt är ju värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0