Mitt jobbiga liv

I torsdags så råkade jag och Kimi hamna på Wasa.
Det var inte ett dugg planerat men Kim hade dock andra planer för mig när vi kom dit.
Va trevligt och vi blev fulla och glada utan att nästan lägga några pengar på det.
Kom hem vi 5 på morgonen men hade nog gärna inte kommit hem alls.
Vilket hemsk morgon.
Inlåst på min egen toa mellan 10.00-11.30
Tyckte jag va modig som väl kom ut.
Och Kim bara låg död på min soffa och tyckte hon va jättebra.
Men när stunden väl är inne så kommer hon att få lida precis lika mkt som mig, ska bara hitta rätt tidpunkt =)

Igår va jag nykter och körde folk.
Såg även Björn Gustafsson filmen för första gången och den va festligt.
Idag blir det att köra match.
Torsk som vanligt och vi är hur mkt folk som helst.
Får se vilka som spelar och inte spelar.
En sak är iaf säker.
Att blir jag bänkad för att jag inte va på träningen i måndags blir jag tokig.
För det va fasen den första träningen jag missa på hela säsongen.
Men det blir nog bra =)
Eller inte för vi får ju alltid stryk.

Så ikväll blir det krogen.
Som jag känner noll för faktiskt.
Men det är väl bara stå ut.
För det blir väl kul när jag väl är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0