This wont take long

Den senaste dagarna har vart kalas.
Lördagen vart det ju utgång med Myggan, Barra och Kim.
Va riktigt trevligt och helt totalt över förväntan.
Och vi planerade även en resa som säkert inte kommer bli av men det vill jag haha.
Även Australien inplanerat men den blir nog ännu mindre av, fast jag och Kimi vill iaf dit på riktigt =)
Vart iaf Wasa och det va bra att Barra och Myggan kom in med tanke på att det absolut inte är 18 på lördagar.
Sjukt kul va det och alla fyra va massa på dansgolvet =)
Fast vi va uppdelade två och två, tjej å kille iaf :P
Sen avslutades kvällen natten hemma hos Ludde dit Kim lura iväg mig.
Klockan var 06.24 sista gången jag kolla på den.
Snacka om att det va hårt att spela fotboll klockan 11 dagen efter sen.

Fotbollen va iaf kul och åkte hem och duscha och la mig i sängen och somna.
Sen ringde Mygg och vi åkte till Norsan och pilla med min bil.
Eller inte jag men det har väl alla redan anat =)
Så det va min söndag som avslutades med Sunes sommar.
Fan så klockren film =D

Måndagen bestod av jobb på Kimstadskolan.
Lika trevligt som vanligt även fast jag får göra 1000 olika saker varje dag och inte har en aning om vad som ska hända och ske när jag dyker upp där på morgonen.
Sen va det bara att åka hem och smälla i sig en knäckemacka innan det var dax att åka till Linköping.
Jag och Kimi skulle på lhc-FÄRJESTAD.
Slutade 3-3 men två Lhcidioter snett bakom oss gjorde så att vi iaf avslutade matchen med ett asgarv.
Himla störda människor.
Men va har man att vänta sig när det är Lhcfolk vi talar om? =D

Idag vart det jobb på Enebyskolan.
Men det vart inte enligt planerna då hon jag skulle va med va sjuk så jag ska dit på måndag också.
Går ju igenom ett litet test =P

Nu blire iaf duschen innan det blir dm-match i Mjölby.
Finns inte så mkt mer att göra ändå och innebandy är ju nästan aldrig tråkigt =)

Så tack för mig. Adjö adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0