Vi försöker vi klockan att gå

50 frågor..

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Fast pris va tusan
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Kan ha hänt ja haha
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ingen ännu men det kommer va massa innan dagen är slut
4. Hur lång är du? 1,75
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The Strangers eller ngt. Dålig film men gjorde det den skulle
6. Hur löd ditt senaste sms? Hahahaha skämtar du med mej eller? =)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda som alla andras såklart
9. När såg du senast din mamma? För kanske tio minuter sen
10. IG i någon ämne? Nae då. Ni kallar mig blåst men skolan klarar jag =)
11. Mvg i något? Finns faktiskt några
12. När vaknade du idag? När klockan ringde vid halv 11 för jag skulle hämta Sars vid bussen i Kimstad
13. Vilken är din favoritplats? Kan nog va de flesta ställen, sporthallen =D
14. Vilken plats föredrar du minst? Orka tänka på det
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Visste jag det skulle jag sett till så jag va där redan nu
16. Hur stor är din säng? 120, lycka till med ngt annat i min lägenhet
17. Vad sover du i? Beror på hur kallt/varmt det är
18. Hur många kuddar har du i sängen? 8. Fast några är ganska små =)
19. Var har du bott/bor? Stan, Blacka, Kimstad, Norsholm, Åby ibland haha, så lite här och var i Australien.
20. Tycker du om kinamat? Kan va bland det godaste som finns. Fast Thai är bättre
21. Tycker du om kaffe? Aldrig.
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? För er som inte visste det kan jag allt
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Känner och känner men jag vet
25. Vill du ha barn? Jajeman. Men just nu duger det bra med att leka med Liam =) Så kommer det ju snart en till knodd i den familjen =)
26. Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan men engelska kanske då
27. Har du någonsin åkt ambulans? Såklart. Måste ju testa på allt
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart
29. Vad spenderar du helst pengar på? Det som jag vill ha
30. Äger du dyrbara smycken? I mängder. Smycken är det bästa jag vet
31. Kan du rulla med tungan? Nae den är ju kortare än kortast haha
32. Vem är den roligaste människan du känner? Hannes och Simon tror jag. Så kan jag tycka jag själv är ganska rolig ibland haha
33. Vad har du för ringsignal? Kramsången, moget.
34. Har du kvar klädesplagg från då du va liten? Ligger säkert någon bland dockkläderna för allt det är inte slängt.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna
36. Kan du byta olja på bilen? Nae vars. Jag har mina vänner och min bror till allt som har med bilar att göra
37. Vilken var den senaste boken du läste? En Liza Marklund tror jag, eller halvläst iaf
38. Dansar du i bilen? Japp, iaf när man sitter i skåpet haha
39. När var du i kyrkan senast? När Liam döptes tror jag nog allt
40. Hur många hål har du i öronen? 5 men använder noll av dom
41. Har du någon piercing? En kvar men haft tre. Men den ena får man fortfarande genom saker i =)
42. har du någon tatuering? Två. Sjukt sugen på fler men vet bara inte vad
43. Har du provat droger? Jo jag har ju det.
44. Röka eller snusa? Röka, men ska försöka sluta
45. När blev du av med oskulden? Har nog alla som läser mkt med att göra va =)
46. Har du pojkvän/flickvän? Nej nej nej
47. saknar du någon? Klart man gör det. Men kanske inte just precis nu
48. Vad är ditt mobil nummer? Superduperhemligt
49. Vad ska du göra ikväll? Jag ska skrälla och gå på krogen haha
50. Har du några syskon? Jo jag har ju Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0