Vilken härlig helg

Igår så väntade jag bara in matchen hela dagen och det gick ju förvånansvärt bra.
4-4 så en poäng fick vi med oss vilket är sjukt kul.
Tur att vi hade Camille i mål för hon rädda oss x antal gånger.

Sen vart det utgång med Cissi, Hilta, Rask, Nypa, Sara och Kim.
Börja på Hugo men gick ganska snabbt vidare till Wasa.
Hugo är verkligen inget ställe för mig.
Wasa där emot va som vanligt sjukt kul.
Och Cissi hade nog roligast av alla haha.

Åkte hem när Helena kom och hamnade på efterfest.
Om man nu kan kalla det på efterfest.
Har inte en aning om vad klockan var när vi gick men så sent vart det nog inte tror jag.

Idag börjades det i sporthallen vid tio för att kolla på dom som lira fotboll.
Mina knän pallar inte så jag va inte med idag.
Ska till Stadium och köpa knäskydd imorgon, det behövs garanterat!
Sen vart det hem och duscha innan det va dags för att åka på kalas.
Liam fick 12 stycken tablettaskar av mig haha.
Hade inte köpt ngt annat men vi gav honom ju en liten present den dagen han fyllde år =)

Efter det vart det en pizza på Domino innan vi begav oss till Åby för årets match.
Och spännande var det.
Helt smockat i hela hallen så folk stod i trappen och såg typ ingenting.
Jag hade dock en sittplats och det tackar jag för.
Vingen vann med 8-6 och är nu 5 poäng före Åby så nu borde det ju gå hela vägen fram.
Vi hoppas på det iaf.

Men nu ska jag lägga mig i sängen.
Jag är sjukt trött efter denna dag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0