är det meningen

att man ska regan bort innan det slutar regna?
fan nu är jag trött på det här.

igår va det iaf ikea med linnea, kimii, liam och theo.
och jag måste medge att jag va liiiite trött när jag kom hem.
liam var inte riktigt still om man säger så men det va inte heller väntat :)
va iaf en trevlig tur.

när jag kom hem drog jag bort till ludde då han och henka hyrt någon skräckis.
snacka om jordens skit.
welcome to the jungle hette den och va bland det sämsta jag sett.
den ligger på en byrå här hos mamma så ska jag lämna tillbaks den sen.
dom filmerna borde man få hyra för en femma om inte gratis!

nu blir det nog duschen och sen in till stan och mata fiskarna.
finns ju inte så mycket annat att göra.
alla är minsann upptagna idag bara för att jag har semester.
ingen att leka med och skitväder.
är det det som kallas semester? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0