Då har det blivit en liten hämnd

Igår kom Ludde hem på kvällen.
Nu har han åkt igen och har inte en aning om när han kommer hem igen. Tråkigt.

Gjorde iaf inte mkt igår.
Hyrde nån himla 3d film men glasögonen va sämst så man såg ju bara grönt.
Efter en halvtimme bytte vi till vanlig och det va mycket bättre.

Sen inatt vakna jag med en huvudvärk jag inte gilla och mådde som en råtta.
Detta efter att ha hostat konstant under x antal timmar.
Bra jävla tajming tänkte jag då jag skulle börja jobba idag.
Men efter en tablett somna jag om igen och vakna pigg som en lärka. Inte.
Så Kim du har fått en liten hämnd från i julas iaf för det är förmodligen ditt fel det här :)

Dagen på jobbet har iaf vart underbar.
Skulle stå på en ny lina med en ny ugn så cissi börja visa.
Sen klockan 7 kom det fram att datasystemet var trasigt.
Så vi satt och vänta till halv 9 innan vi käka frukost.
Efter det vänta vi ännu ett tag tills Petter och Mika kom tillbaks med fika efter att ha pantat massa burkar.
Sen vart det kortspel innan vi käka och en rundtur runt fabriken innan klockan vart typ 12 och vi fick gå hem.
Så idag har jag gjort hela noll ugnar.
Fin start efter en semster :)

Nu är det iaf mat snart.
Mamma och Nisse steker biffar med fetaoströra i.
Låter himla spännande.

Hejpaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0