Festivalinköp

idag är det nog bara festivalinköp som står på listan.
fredagen ser ganska död ut med andra ord.

jag vakna iaf 7 imorse och kunde inte sova mer.
känns kul.
man vill ju va utvilad en fredag så man kan göra ngt.
fast idag spelar det ju ingen roll då det är utgång imorgon som gäller.
och det kan man ju inte dirket säga att det var igår.

igår däremot hände inte ett skit heller.
kallade mamma löjlig då hon köpt töntig klädsel till stolarna i bilen.
vågavägrabligammaltecknet.
då vart hon arg och sa att jag också var löjlig.
och tur att hon tycker det för jag är ju trots allt 20 år yngre än henne.
inte tvärtom.

nu har iaf hon och nisse åkt iväg med husvagnen dom köpt.
då får jag laga mat själv heeeel helgen.
jag som inte kan.

nu ska jag söka igenom internet så länge det funkar.
det är lixom halvtrasigt eller ngt.

ajdö.
jag är löjlig.



Kommentarer
Postat av: natalia

haha söt bild :P

2009-07-20 @ 12:32:18
URL: http://nataulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0