För det är så det ska va

Igår va en såndär dag då jag i stort sett inte gjorde ett skit.
Detta på grund av att jag var bakfull som ett ägg.

Kvällen var himla trevligt precis som den brukar.
Slutade runt halv 4 snåret då jag insåg att nae nu får det vara nog.

Vart tipspromenad,
mat,
alkohol,
musik
och samma saker som vanligt.
Förutom pappas tipspromenad där alla frågor handlade om honom.
Jag kunde inte en enda fråga!

Så igår var det lugnt.
Filmer rullade på tvn och en pizza åts.
Sen vid 6 rullade jag mot Blacka för ett byte mot en annan soffa.
Senare på kvällen pallrade jag mig iaf ut med Sandra, Kim och Emma en sväng.
Men vid 12 orkade jag inte mer och jag åkte hem.

Blev en natt i mamma och Nisses säng då jag inte vågade sova där nere själv när ingen va hemma.
Men även för att dom har fler tv-kanaler.

Nu ska detta tråkiga få dö och jag ska nog gå och duscha.
Svettig som en gris känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0