Öland på torsdag shalalala

Nu är det inte lång tid kvar tills vi drar iväg till Öland och Öland Roots.
Ska bli sjukt kul och det va ju 2 år sen jag va på festival sist.

Slapp köpa ett tält också för jag kolla i garaget förut och vi hade massa tält.
Så jag fråga mamma och nisse om jag fick ta ett och det va helt okej.
Så får se om det packas med hem eller inte.
Kanske får bli dumpat då det kanske är helt förstört.

Allt är iaf fixat nu förutom att köpa cigg och packa.
Men det gör inte så mycket.
Finns inte så mkt annat att göra ändå när det är skitväder.
Hoppas verkligen att det är bättre väder på Öland!

Ikväll blir det iaf fotbollsträning och jag ljuger om jag säger att jag ser fram emot det.
Det kommer vara löpning, löpning och mera löpning!
Fy fan va tråkigt.
Jag hatar verkligen att springa.

Nu ska jag leta upp ett lypsyl.
Mina läppar dör.
Jag skulle aldrig klara mig utan det.

Och inatt blir det ensamt för första gången på länge haha.
Tänkte inte på det förrns Kim sa det faktiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0