Öland Roots :)

Så var man hemkommen efter Öland Roots.
Det vart himla roligt och mysigt med massa skratt.
Så jag sammanfattar det enkelt och snabbt genom saker jag lärt mig och kommit ihåg.

Vi kan snabbt säga att jag och Kim inte är vän med bilar. Den gick sönder innan vi kom iväg igen.
Öland är en väldigt liten festival, vilket gör den mycket mysig.
Att sitta 18 pers under samma tak är himla festligt.
Maten va ingen höjdare. Men thaien var underbar.
Det var skönt med en dusch på lördagen.
Även fast jag tagit i dopp i det blå.
Det är inte bra att ha gamla tält, dom läcker.
Sveriges värsta oväder hamnade över oss. Åska är inte bra brevid en sjö i en skog.
Öl och vin är himla gott. Första dagen!
Jag har aldrig sett så många kukar på så kort tid.
Väldigt många kvinnliga rumport oxå för den delen.
Det är kul när det bara är en person i campet som är aspackad.
Att det spelas musik/skriks hela nätterna är kul, i vissa mängder.
Världens konstigaste människor åker till Öland Roots.
Det är inte bra att bara ha en minibuss att köra 2000 pers i.
Min stol jag lånade gick sönder efter en timme tack vare Amanda Bard.
Hänglås är bra.
Spyor är mindre mysigt. Speciellt i en hink där vi alla satt.
Fyra stycken blev tagna av snuten. För att dom pallade jordgubbar.
2,5 km med packning är en bit. Tur att jag inte gick den ner.

Nu orkar jag inte sammanfatta mer så det här får räcka.
Men vill bara säga att det har vart sjukt kul och att det måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0