Om alla i sverige

skulle ge mig en krona vore jag miljonär.
Så hörde jag en på jobbet säga idag så jag säger såhär istället,
om alla i Sverige skulle ge mig 5 kronor skulle jag va ännu mer miljonär.
Så kom igen Sverige, hjälp en stackare i nöd!

Idag blire träning igen.
Får bli lugnt idag oxå för jag får hosta när jag springer.
Trodde även mina fötter växt enormt mycket igår när jag satte på mig fotbollsskorna.
Snacka om att jag kände mig som en klumpfot.
Svullna lär dom ju va med tanke på attjag stått en hel dag för första gången på nästan en månad.
Så ja, vi säger svullna, inte klumpfot!

Nu blir det snart mat.
Göteburgare =)
Precis som när man va liten och gick i skolan.
Så himla gott.
Ska äta mig ännu rundare så jag kan rulla fram ikväll.

Men som sagt va Sverige, fram med plånböckerna och ge mig en femma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0