Tisdag tisdag tisdag

Idag känns det inte som att det kommer hända ngt.
Jag är för lat för att det ska ske.
Iaf just nu men klockan är ju bara halv 12.
Träning ikväll. Orkar jag?
Tror inte det. Det blåser storm och jag känner noll för det.
Det är inget roligt. Oavsett om det är med boll eller utan.
Det suger att va målvakt!

Igår hände det inte mycket heller.
Bilen blev hämtad. Skroten vi skulle åkt med egentligen.
Jag blev arg på min sega dator.
Mamma och Nisse plockade svamp så det blev rostad bröd med svamp till kvällsmat.
Va på pizzan och spela upp en hel tjuga. Katastrof!
Åkte till Ljusfallshammar och hämta en bil.
Såg söta kalvar som lekte ta i en hage.
Avslutningen blev filmen Midsommar. Bra att se när man bor i ett hus det spökar!
Vart även en sväng till stan och mata fiskar och tog med några lådor ut.
Nu vill jag att det ska va tomt i min lägenhet och städat.
Men icke, det är typ allt kvar.

Nu ska jag läsa en bok.
Vart sugen när mamma gick till biblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0