Töntiga prinsessa

Om jag har hört och förstått rätt har våran kära prinsessa Madelene fått 4,2 miljoner i skadestånd.
På grund av att någon påstått att hon är gravid?!
Hur i hela fridens namn kan man få så mycket pengar för en sån sak?
Den som ändå vore prinsessa.
Då skulle jag anmäla folk titt som tätt.

En annan rolig sak va på P3 idag.
Henrik eller vad han heter hade Twilight högts på sin lista över saker han hatade eller ngt.
Han klankade ner på att dom inte hade sex och sånt och det var ingen riktig vampyr med mera.
Vilket var himla festligt då Twilightfansen gick upp i taket haha.
En klaga till och med på att han uttala Buffy i Buffy och vampyrerna fel.
Snacka om att vissa är helt sjukt besatta.
Och nu ska ni veta att jag gillar Twilight och resten av böckerna också.
Men jag fick mig ett gott skratt =)

Vi klara ackordet idag.
Vi fick allt pluppar gröna.
Jag vet att jag gjorde ett fel. Dumt.
Ikväll vet jag inte vad som händer.
Jag är hungrig!

Adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0