Träningen sög!

Igår var det en av de tråkigaste fotbollsträningarna jag har vart med om.
Jag är så fruktansvärt anti det där nu så tacka för för att över halva säsongen gått och det bara är 9 matcher kvar.
Eller 9 är väl inte bara.
Men jag måste se en liten ljusning i det hela.
Ååhhh vad jag hatar mig själv för valet som målvakt.

Idag har det vart en helt vanlig dag.
Fast mycket skönt på jobbet igen.
Stopp i 3½ timme.
Jag bugar och bockar :)

Ikväll får vi se vad som händer.
Har till och med andra kläder än mjukis, träning eller jobbarkläder.
Och det hände nog inte sen i fredags tror jag.
Som ni märker händer det inte mycket i mitt liv.

Nu ska jag gå och dra en vits.
Hejpaaa

Go to fullsize image   Go to fullsize image   Go to fullsize image

Kommentarer
Postat av: sofi

jo jag har ju mina anledningar nu ;)

2009-07-30 @ 18:24:36
URL: http://pertan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0