vi är på gång vi är laddade vi är tända

nu är det inte långt ifrån.
imorgon runt två åker vi från stan.
hoppas bilen håller ändå tills på lördag.

den senaste tiden har jag gjort/kommit fram till detta
saltvatten gör inte så man blir mer bränd. det är en myt.
jag tycker inte om regn.
det spökar i vårat hus och det är riktigt vidrigt!
det vart krångel med bilen men det löste sig. efter jag vart en bitterfitta.
käkat glass i norsholm och undrat om alla som är båt är rika.
kommit fram till att planeter inte är stjärnor. för vi bor ju på dom?
maja hårar mer än jag vet inte vad.
köpt en ost för första gången på länge.
blivit glad för att jag fått en tröja.
spenderat mer pengar än vanligt. tacka fan för sparkonton!

nu har jag inte tid med detta.
måste flytta över pengar till mitt andra konto som är tomt.

har även kommit fram till att a-kassa och bemaningsföretag inte går ihop.
gud vad jag inte längtar till hösten då jag måste välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0