Avis

Jag är så himla avis på alla som idag har sin mösspåtagning och en helt underbar studentvecka framför sig.
Det va fyra jävla år sen jag hade min!
Jag hatar hatar hatar att varje år känna såhär.
Och sen höra när studenter sjunger utanför min lägenhet.
Jag tror jag ska flytta till Blacka tills detta är över =)

Va ett tag sen jag skrev och det har hänt endel.
Det har vart helg och då vart det lite alkohol hos Johnny på fredagen och en lugn lördag hos Sara och Hannes.
Iaf för min del.
Match söndag och det gick skit.
Men jag bryr mig inte i mängder faktiskt.

Träningen igår va däremot jobbig.
Löpning i mängder för mig som inte sprungit sen i mars.
Det är ett tag sen.
Men efteråt kände man sig duktig.
Känner att jag inte är så sugen på att va målvakt längre.
Men som utespelare suger jag oxå så jag tror inte det passar heller.

På fredag blir det student hos Sandra.
Ska bli trevligt.
Hoppas bara att vädergudarna finns och ändrar på det väder som ska va.
Imorgon oxå för den delen.

Men nu är det dags att dra.
Jobbet kallar.
Halelulija!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0