Dan för dan

Det känns som dan före dan.
Fast i en helt annan situation då.
Men längtar tills imorgon.
Hoppas verkligen på fint väder.
Annars får vi lägga oss i en hög och hoppas på det bästa haha.
Bra uppvärmning till PowerMeet om några veckor =)

Tyvärr är det en hel arbetsdag till innan det är dags att dra.
Kommer bli stressigt men blir då ännu skönare när man kommer upp.
Måste packa om väskan hos mamma imorgon med för jag har fått med mig massa saker!
Men jag får väl skylla på att jag är tjej?

Nu är snart låtarna jag tänkt lägga in på ipoden klara iaf.
Så då ska jag krypa ner i sängen och läsa.
Frågan lyder dock, hur långt kommer jag innan jag somnar?

God natt kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0