Hej då Eneby, hej 23 år, hej Whirlpool

Idag var det sista dagen på Eneby.
Blandade känslor men så är det bara.
Vart två avslutningar och sen lite smörgåstårta innan mamma och jag åkte hem.

Så nu sitter jag här och kolla på vädret.
Inte nog med att jag blir gammal idag, det SPÖREGNAR oxå!
Det här va inte vädret jag önskade mig.
Vi som ska sitta ute hos pappa...
Jo tjena det blir mat på golvet som hos kineserna tror jag.

Igår va det iaf student hos Sara och det var himla trevligt och gott.
Det tackar jag för :)
Vart lite mer alkohol än jag hade trott men så är det.
Var mindre pigg när jag vakna i morse men nu är det bra igen.

Nu väntar jag bara på att pappa ska ringa.
Skulle även vilja röka men då regnar det in!

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0