Helvetet är nära

Nu är det bara några ynka timmar kvar tills helvete börjar igen.
Jag kommer ha on i hela kroppen, sår överallt och inga fingeravtryck kvar.
Gud vad jag älskar Whirlpool.
Och det ska bli nervöst med tanke på vad jag sa men Lollo ska stötta mig haha.

Fredagen
blev iaf himla lyckad.
Presenter, alkohol (för alla i mängder), musik, förvånande händelser, krossade glas, dans och massa mer.
En helt klart kalasbra födelsedag även fast vädret inte va det bästa.
Kvällen avslutades med hockeyn innan jag slockna som en gris klockan 5.
Det var mycket rött på tvn ett tag.

Lördagen var man inte lika pigg på.
Men det var bara att kämpa på.
Pappa var nog lyckligast av alla som inte hade ngt att göra och sa till och med att han skulle kunnat gå på stan om det va julrusning.
Och min pappa vill inte ens sätta foten i närheten av stan annars.
Snacka om att han är nöjd över att huset är klart.
På kvällen blev det in till Bauhaus en sväng.
Synd att snuten ska förstöra med att vara i vägen.
Men så är det ju.

Söndagen började en sväng till Ringarum för att hämta mamma och Nisse.
Resan tog cirka 2 timmar så efter det vart det lite kortspel en timme innan det va dags för fotboll.
Som alla andra söndagar.
Dock tog det inte emot att åka dit idag.
Konstigt tycker jag.
Skitmål som vanligt men å andra sidan vart det bara ett och vinst med 5-1.
Alltid skönt med vinst och en zigge zagge!

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att det inte blir mardrömmar.
Dom lär väl komma imorgon annars.

Söndagsångest på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0