Jag är en överlevare

Första dagen avklarad.
Lär väl bli många fler.
Men det va inte så farligt som väntat och jag har faktiskt typ inga sår.
Tog dock bara en kvart kanske innan jag slant med mejseln och högg mig i tummen.
Vilket man nästan kan kalla för Stockholms blodbad.
Så hej och välkommen första såret och första blodbadet.

Efter jobbet drog jag och Lollo ner till Pema och fixa.
Det gick fint.
Lollo trodde hon va smart som blev anställd på Whirlpool men hon va blåst för vi på Pema skulle tjäna 15 kronor mer än henne i timmen.
Så det byttes bort.

Nu har jag även lagt in kort från min kamera.
Så vill jag ha midsommar.
Jag vill ha fint väder.
Så ska jag även försöka mig på att röka.
Det är lite svårt när det blåser in massa blåst i näsan så man inte kan andas!


Syskonen Mahrs är verkligen sjukt söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0