Mycket mer än förväntat

Den här helgen vart kalasbra.
Vadstena va riktigt trevligt och att sitta på stenmuren i solnedgången med vin och trevliga människor va himla festligt.
Kul att komma bort och göra ngt annat.
Det kom dock endel tårar från allt och alla.

Klockan 3 eller lite innan blev vi hämtade att Blom och Ludde.
Tur att man inte är ett dock bortskämd.
Men det var inte så lockande att sova 4 stycken i 2 C3 eller 20 styckten i en tvåa.
Så vo tog beslutet att åka hem.

På lördagen vankades det fotboll och man kan ju inte säga mer än katastrof.
Vid 3 hamnade jag, Blom, Ludde och Johnny på Domino för en pizza.
De andra som inte va bakfulla tog en öl medan jag va nöjd med cola.
Sen gick jag hem och duscha vilket va mer än välbehövligt.
Råka lägga mig i sängen och somna innan det ringde och Ludde och Blom kom över på en grogg.
Sen rullade det in mer folk och när kvällen var som bäst va det kanske 20 pers iaf.
Den avslutades med lite bad och en nattmacka.
Och så vill jag bara säga vad jag tror, det blir inget jävla vm =(

Igår va jag inte sliten alls.
Drog iväg på fotboll vid 12 och där fanns det ju folk som mådde sämre haha.
Hemma igen körde jag hem Luddes bil och sen hem och käka taco.
Sen tillbaks till Ludde efter en runda på Shell.

Och nu sitter jag här med 4 dagar kvar på Eneby.
Skulle inte påstå att jag gråter.
Men lite tråkigt ska det bli.

Nu har dety här blivit för långt men så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0