Nu är jag på gång igen

Så har man vart lat som vanligt / inte haft tillgång till teknik.
Men nu öser vi igen.
Vaknade iaf upp med ont i halsen idag och kunde se prickar dyka upp.
Fan om jag åker på samma skit som sist.
Jag dör då, jag har inte tid!

Midsommarhelgen vart iaf kalaskul.
Helt över förväntan.
På torsdagen var vi en tapper skara på Johnny, Lollo, Ludde, Robin, Natalia, Jag, Kim, Sara, Emil och Henka som drog iväg till ngt ställe utanför Lotorp.
Tältning stod på schemat och det hade ösregnat hela dagen.
Kanonkul tänkte jag och packa ner regnjackan och stövlar.
Men allt blev helt kalas.
Det regna bara 5 minuter när vi kom dit och sen klockan 11 på kvällen fram till 11 på morgonen på midsommarafton och det skada oss inte ett dugg.
Vi hade ju partytält.
Helgen bestod iaf av skratt, badning, grillning, alkohol, midsommarstång som jag byggde allt på, chips, kyla i mängder, sill och potatis, kräfta som robin hoppa 2 meter av och en himla massa mera.
Kan bara tacka alla som va där för denna midsommar och hoppas att nästa blir minst lika rolig!

Korten får komma senare för ju mitt pucko lämna ju kameran i blacka.
Guuud så smart jag är ibland!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0