Då var det dags

Om en timme går bussen från IP mot Mariestad.
Dags för herrarnas kval.
Ska bli kul.
Kommer antagligen va lika nervös som igår när Färjestad körde.
Men det gick ju kalas med en enkel vinst på 6-0.

I fredags var det iaf utgång med Kim och Rask.
Plus en SVINDYR taxi hem på 660 kronor.
Hur fan gick det till?
Brukar ju inte kosta så mkt.
Vart efterfest hos Kim och somnade vid halv 7-7 kanske.
Bra skit.

Lördagen vart lugn och jag va helt död.
Först hockey.
Sen Robinsson.
Och så Jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Det var faktiskt himla festligt.
Sen hämta vi Knet, Ludde och Johnny i vånga.
Dom hade vart på pubafton.
Knet va lycklig va haha.

Idag va det ju fotboll på morgonen och jag hade inte en bra dag.
Tur att det inte är jag som ska spela kval sen med andra ord.
Och ni har jag gjort mig klar och väntar på att gå till bussen.
Så jag satte mig här för att fördriva tid.

Så nu säger jag bara, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0