Det är lätt. Även fast det är svårt.

Träninge igår blev inställd.
Suprise?
Svar nej.
Nu tycker jag vi skiter i det här.
Kommer ingen blir det inget kul så då spelar det ingen roll.

Så jag drog ut till pappa och kolla på hockey.
Dock fel match men det fick jag väl ta då min inte visades.
Men färjestad är nu i semi efter att ha slagit ut brynäs med 4-0 i matcher.
Tack för det.
Är dock både positivt och negativt men jag klargar absolut inte!
Skönt att United vann med 2-0 också.
Igår va det en trevlig värld i sportens värld =)
Dessutom har ju arsenal en jävligt bra straffläggare :P

Nu ska jag iaf försöka bli människa igen för jag har blivit trött
Måste va alla lyft och filmtittande idag.
Men det är skönt.
Klagar absolut inte.

Nu är det bara en dag kvar och sen är det helg.
Som förövrigt verkar bli lugn.
Sofi hörde av sig förut och undra om vi skulle på bio imorgon.
Och det är ju inte ngt som händer i helgen och inte var dag jag går på bio så jag tackadde glatt ja.
Blir nog lite mat och sånt innan också.
Vi skulle höras med om det ikväll.

Men som sagt va nu blir det duschen.
Känns som jag kommer fastna där inne.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0