Det var en gång för länge sen

Japp för länge sen vann vi faktiskt en match med lite halvstora siffror.
För med tanke på att några slog dom med mycket större siffror så är det bara halvstora.
Laget var då Ibf Linköping och vi vann med 17-1 och året var 2005.
Anledningen till att jag kom på detta är att jag städa mina lådor och hitta ett matchprotokoll från den matchen.

3. Sofia Nilsson 1+2
4. Amanda Digemo 2+0
5. Martina Svanberg 0+1
7. Alexandra Mahrs 3+2 (va tydligen kapten och verner va idioten som gett mig det uppdraget =D)
11. Linda Strandberg 3+3
13. Elin Hiltunen 0+0 (helt ärligt tror jag inte Hiilta ens va med, men är dock inte säker)
15. Therese Johansson 6+2
16. Linnea Vennberg 1+0
17. Elin Nyström 1+1
21. Matilda Pettersson 0+1 (även våran målis)

Detta lag försvann sen i våran serie men är iår tillbaks.
Vi spela sista matchen mot dom och fick stryk med typ 8-3 eller ngt haha.
Tiden förändras.
Men ska tillägga att det inte alls va samma lag då som nu.

Totalt ointressant men jag kände för det.

Nu blire nog en dusch och sen matlagning.
Frågan är bara vad som ska få stå på mitt bord idag.
Älskade iaf såsen i skolan idag =)
Eller kanske ska säga jobbet.
Ajöken fröken.

Kommentarer
Postat av: sofi

haha va inte jag med? för om jagva så måste jag vart dålig som inte gjorde några poäng :D

2009-03-03 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0