En ängel utan vingar

Har hittat en gammal, asgammal låt som jag gillar.
På grund av att dom nämner mitt namn i den.
Haha, vad då ego =)

Annars har det vart en bra dag idag.
Va sjukt trött när klockan ringde så jag gick upp, gjorde mig klar, sket i frukosten och la mig och sov i 20 minuter till.
Det var sjuukt skönt.
Skulle förövrigt va min favvomat i skolan idag.
Men nae, eller jo det va det ju. Men riset var ju halv som potatismos.
Vilket betyder inte gott.
Får ta nya tag imorgon då det är stekt fisk, kall sås och potatis.
Min tallrik kommer va dränkt  i sås.

Har ananrs släppt matchen idag. Tror jag.
Bara ta nya tag till nästa och hoppas på det bästa.
Annars slänger jag in handskarna.
Jag ger helt enkelt upp.

Ska nu invänta träningen med en tunnbrödsrulle hos mamma.
En hemmagjord för inte fasen kan man starta måndagen med svull.
Kan kan man men vill vill jag inte.
Ska träffa Nypa kvart i 8 i sportis.

Så ajöken gott folk och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Kimii

Jaa fredag vecka 16 har jag också för mej så det stämmer nog :P

2009-03-10 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0