Ett i ett

Idag har jag haft en fullt upp dag.
Mot vad jag brukar ha.

Jobbet - har haft mer att göra än annars på grund av vissa händelser
Lyftteknik - sluta jobbet tidigare på grund av detta. första halvtimmen gav ngt. inte resten då man fick lära sig hur man förflytta/vände folk i en säng. Ser det ut som att jag jobbar på ålderdomshem? =) Sista gången blir det dock mer saker som jag sysslar med. Men allt har ju samma grund...
Blacka - koka ris och käka. sen va klockan dags att åka till träningen
Träningen - trodde det skulle va iskallt på planen. men icke. dock åkte jag på fys idag också. men jag överlevde. synd va?
Och nu - ser på Rosing och väntar på desperate.
Ska tillägga att jag dessutom skulle haft tvättstugan idag men det gick inte ihop med mina andra planer.

Och har nu bytt träningsdagar.
För första gången i mitt liv ska jag ha träning på tisdagar och torsdagar.
Tvättstugan och allt måste ändras.
Vilken tur att jag är flexibel ;)

Och nu ser jag fram emot helgen.
Ut och äta med jobbet tror jag.
Blir nog buss ut så jag slipper tänka på bilen på söndag då jag bara ska va död.
Kanske åker ut en sväng ändå. Antar att det finns endelatt prata om på söndagen haha.
Och på ngt konstigt vänster tror dom att jag ska träna fotboll på söndag?!
Glöm det.
Även fast det är klockan tre. Jag kommer va död ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0