F*ittor i mängder

"Alla fittor är fina fittor"
Så lyder ett repotage i Veckorevyn och jag vart lite fundersam.
Där i är det bilder på fittor (som dom vänligt uttrycker det) och jag undrar, hur tusan kan man ställa upp på dom bilderna i en tidning?
En tidning som många läser.
Kanske är det just därför folk ställer upp.
Det sista jag vill ha sagt med det är, fasen va vi ser olika ut haha.

Sen ska jag även tillägga att jag va duktig och tog en runda runt strömmen idag med.
Men idag vart det med löpning.
Tog mig runt x antal minuter snabbare men inte vart jag nöjd för det.
Det gjorde ju att min motionstid blev kortare ;)
Får helt enkelt gå åt andra hållet tillbaks.
Eller springa där jag orkar.
För fan va tråkigt det är att springa asså.
Och det första jag gjorde va att spräcka högtalarna också.
Direkt när jag klev utanför dörren.
Duktig idiot.
Tur att mor och jag ska upp på stan och köpa handskar någon dag.
Så jag kan köpa nya hörlurar. Billiga ska dom va.
Bra skit.

Nu ska jag iaf fortsätta läsa.
När jag hör den röst.
Inte alls som jag trodde den skulle va.
Det är också bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0