Ge mig sommar va fan

Nu är jag trött på det här himla vädret.
Ena dag snö, så smälter det nästa, snö igen, smälter igen.
Snacka om typiskt tråkigt Mars väder.
Tror jag måste byta efternamn så jag slipper bli tråkig jag oxå =)

Fast den här dagen har vart bra.
Jobbet va skönt och gick osm på räls.
Har ju gjort det varje dag och jag gillar det verkligen.

Efter stanna jag på ica och köpte lite fika ( fasen det rimmar ju!).
Soffan skulle komma förbi en sväng för jag kunde inte bege mig iväg då jag hade tvättstugan.
Som förövrigt gick bra och min tvätt fick hänga kvar.
Det tackar vi för.
Sjukt att man ska behöva tacka för det.

Så nu sitter jag här och väntar på Rosing.
Hur tusan kan hon vilja ha kvar en liten grabb.
Jag förstår inte.
Men tacka fan för det för jag vill inte att min hjärna ska funka som hennes.

Förövrigt fick jag ett sudd på läppen skjuten av en linjal på jobbet i måndags.
Haha det var kul.
Och idag bröt någon av en penna som flög rakt i skallen på mig.
Det var också kul.

Nu tar vi och gillar läget.

Förresten, en vinst till och Färjestad är i semi.
Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0