Hållt mig på det torra

Så har uppdateringen hållt sig på det torra igår och idag.
Men igår drog jag till Blacka efter jobbet och fastna i min bok, oväntat.
Väntade in Nypa så gick vi på en promenad.
Himla trevligt.
Och även att vi gick typ dubbel så lång tid som jag brukar själv så kändes det som typ en halvtimme.
Till och med Blacka va trevligt att gå i då =)

Och idag hann jag inte mycket mer,
Åkte hem från jobbet och fixa lite food och åt.
Sen fastna jag i boken igen.
Och när jag hade ett kapitel kvar och epilogen så var jag tvungen att åka på träning.
Första uteträningen på grus på jag vet inte hur länge.
Motivationen va typ på noll när jag begav mig iväg.
Men när jag kom dit och det drog igång va det kul.
Undrade när jag åkte hem varför jag en gång för länge sen sluta?
Va det för att vi va sjukt missnöjda med tränare och så vidare.
Jag kommer iaf att Sofi och jag tog beslutet att sluta ihop.
Och ändå ett år senare va vi tvugna att åka med Blacka och spela en jävla match långt bort.
Buss åkte vi.
Jag fejka ett astma anfall så jag slapp spela haha.
Men dressen va sjukt tajt och jag ville verkligen inte va med.
Och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att träna i ngt tajt.

Hade en Färjestadtröja på mig en innebandyträning iår och höll på att dö.
Och den va inte ens överdrivet tajt =/
Men alldeles alldeles för mycket.
Men absolut inte som Linneas heta vita shorts =D
Men de jag ville få fram va att fotboll är sjukt kul.
Och nu förstår jag varför jag valde målvakt.
För när dom andra sprang massa stod jag i mål haha.
Skönt för mig =)

Annars är det ju hockey på tv nu.
Färjestadsmatchen visas på Canal+ och det är ngt jag inte har.
Orka betala för det med min superlön.
Det är för billigt haha.
Så jag ser Hv-Frölunda istället.
Vill att Frölunda ska vinna där för då kan jag slita med pappsen på någon finalmatch =)
Men den här matchen ser ju ganska död ut.

Och så till sist ska det bli himla skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0