Intervju

Hej Alexandra
Hej hej.

Hur är det?
Jo det är bara fint.

Har du haft en fin helg?
Ja då den har varit helt okej.

Vad har du haft för dig då?
Nae jag har vart på Wasa (ovanligt), sett Melodifestivalen och spelat fotboll.

Okej hur gick fotbollen då?
Åt helvete.

Vad va det som var så dåligt då?
3 sjukt dåliga tabbar som ledde till 3 förbannade jävla mål.

Ojdå du låter arg.
Ja det var inte speciellt kul.

Va det värsta att ni fick stryk eller att det va skitmål.
Skitmål!

Men något måste väl vart bra?
Tveksamt. Kanske en räddning som jag inte riktigt förstår hur jag fick till. Men den var skön.

Inget mer?
Nae skulle jag inte påstå.

Har du ngt att skylla på?
Nej inte ett skit. Önskar att jag hade det men jag var helt enkelt skitdålig.

Okej det var ju tråkigt.
Ja det enda bra var väl att Kimstads tränare sa att jag hade gjort en bra match. Men han måste ju haft ögonen i arslet eller ngt. Men det får man väl tacka för.

Ja men då var det ju ngt bra iaf.
Nej inte ett skit. Det får jag leva med. Nya tag nästa match. Lite träning så kanske det går åt rätt håll.

Ja det får vi hoppas. Men tack för den här pratstunden.
Tack själv. Kul att ha någon att prata med.

Lycka till i fortsättningen nu.
Tack så mycket.

Okej vad tror ni jag vill komma fram till?
Fan så himla onöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0