Jag är arg

Jävla Canal Plus och Kanal 9.
Ingen av dom visar Färjestad-Brynäs ikväll och då kan det ju avgöras.
Nae istället visar vi ngt annat skit som inte kan avgöras och kan avslutas senare.
Vilka jävla idioter.
Jag är arg.

Så är jag arg på att det inte blir någon träning.
För är vi typ 6 pers känns det som om jag lika gärna kan åka till pappa och se hockey.
För där gör ju ingen av oss någon nytta.
Och frågan är om vi ens blir 6 för förra onsdagen va vi det och 3 av dom är borta idag.
Så nae det känns tveksamt.
Fan så tråkigt men bara inse att innebandyn är över.
Mer fotbollsträningar nu så jag kommer igång där istället.
Som även den vart inställd idag.

Och så ännu en sak att skriva i kalendern.
Den 28 Mars 15.00 då herrarna har sista kvalmatchen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0