Jag hade fel

Igår skrev jag att jag mådde skit men ändå inte att jag trodde jag va sjuk.
Jag hade fel.

Vita äckliga saker har dykt upp i halsen och jag kan inte svälja.
Har inte sovit mer än 2 timmar inatt och mår som en råtta.
Vilket tyder på halsfluss.
Men får man komma till vårdcentralen?
Nej nej nej måste vänta i tre dagar.
Det visste jag mycket va.
Då hade jag ljugit och sagt att jag vart sjuk i 2 dagar.
Så nu får jag ligga hemma och tycka synd om mig själv och hoppas att det går över av sig själv.

Ät värktabletter sa hon.
Hur fan ska jag kunna göra det när jag inte kan svälja utan spottar i ett glas?
Jävla idiot.
Ja, jag är arg.

Kommentarer
Postat av: Andrea

usch, jag blir så arg på vårdcentralen när som är såna!

2009-03-31 @ 08:56:55
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0