Män som hatar kvinnor

Va ju som sagt va på bio igår med Sofi och såg Män Som Hatar Kvinnor.
Och den var verkligen så bra som alla säger.
Även fast jag visste hur det skulle gå.
Men som Sofi sa, det är synd att dom andra inte ska bli film.
Hade vart mycket bättre än serie.
Men det är väl bara att gilla läget så att säga.
Fick båda skratta så jag tjöt och bli rädd så jag tjöt.
Sofi sa att jag skrek men den tror jag inte på haha.
Tror det va någon bakom =)

När jag kom hem sen och hade stängt av tvn va det någon/något som slet i mitt handtag på dörren.
Snacka om att jag va rädd.
Hjärtat bulta fan bra mycket mer än i vanliga fall.
Men jag somna ändå.
Måste ha vart trött eller något.

Idag blir det iaf innebandy och sen vet jag inte.
Va ju snack om Eskil och se katastrofen där men vi får se hur det blir.
Är iaf lycklig då träningen är klockan 11 imorgon och inte 9 som Mattis sa i telefon i veckan.
Får se om det dyker upp folk där.
Brukar va ont om folk då också.
Inte så konstigt med tanke på tiderna dock.

Men nu är det dags att läsa NT.
Fick den idag och måste vart så att dom bara visste att jag skulle sova istan inatt och då bestämde sig för att ge tidningen till oss som inte har den annars.
Thank you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0