När jag hör din röst

Idag hade mamma med sig min nya bok till jobbet.
När jag hör din röst.
Det är fortsättningen på Om jag kunde drömma så nu måste jag läsa ut den.
Vet ju hur den slutar men vill ändå inte fuska in på den andra.
Sen ska väl dom andra beställas oxå men det kommer med tiden.
Billigare då ;)

Annars har fredagen gått fort som väntat.
En lärare på rh som är mammaledig var på besök idag.
Och då tänkte jag på Linnea och tyckte hon skulle klämma ut sin knodd snart =)
Fast jag tror nog faktiskt hon vill ännu mer än jag att den ska komma ut hehe.

Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig klar för bion.
För man behöver göra så mkt då haha.
Men ändå.
Ska bli skönt med slappt för jag har vart trött hela veckan.

Men slut på tråkigheterna.
Nu slutar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0