Nu har jag ont

Det är inte ofta jag har ont.
Men nu har jag fan det.
2 fingrar på min vänstra hand. Tjocka som as och vill inte böja sig. Och inte heller bli raka.
Ont gör det och vi tackar gud att det inte va min högerhand.
Jag ska verkligen inte stå utan handskar.
Då jag även lyckas med detta då jag har handskar!

Sen har jag även gjort ngt med örat/käken eller ngt skit.
Det knacka till och nu kan jag inte tugga haha.
Går käken åt fel håll gör det ont.
Så jag svalde mackan hel efter lite uppmjuknande i käften.
Gött ;)
Men prata kan jag och eftersom att det är en av mina favorit sysselsättningar så är ju det bra.

Igår var det innebandy som sagt va.
Såg nästan hela för mitt i alla fick vi för oss att ta med Liam till Busfabriken.
Så jag, Kim och Linnea åkte in.
Det var sjukt kul och jag har ju aldrig varit där förut.
Åkte nån jävla röd sak som stupa rakt ner och det va fan vidrigt.
Men ett barn kom efter och åkte precis som att inget är farligt.
Jag tror jag börjar bli gammal?

Men första kanan va iaf roligast.
Först Kim som åkte med Liam och hade full fart med att inte tappa/landa på honom som gjorde att hon ramla på alla fyra och jag och Linnea asgarva uppe på toppen.
Sen va det våran tur och det gick ju inte mycket bättre.
Landa på arselt med jordens smäll och inte gjorde det haha.

Orkar inte skriva mer om det men kul jävlar va det iaf =)

Sen vart det melodifestivalen hos Linnea.
Vart nöjd med låten som vann.
Känns som att den har största chans,
Men va fasen vet jag.
Sen körse vi folk i mängder.
Från 12-3 med 10 minuters paus.

Så till sista vill jag utbringa ett hurra till mig själv som vart nykter en hel helg igen.
Och det va himla skönt måste jag säga =)

Ska även tillägga att jag använder skaplig pekfingermetod nu haha.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0