Så bra som det kan bli

Fasen har försökt kommentare Annas blogg men det där jävla blogspot går ju inte kommentera ;)
Men som sagt va, får helt enkelt dra till Karlstad för att bli hockeyfru haha.

Idag har det förövrigt vart en fin dag.
Bara vädret gjorde ju så man blev glad, sol sol sol =)
Men det känns som att det kommer vända.
För våren kan väl inte va påväg på riktigt redan nu?

Har förövrigt vart himla duktig idag.
Har rensat garderoben i brist på annat.
Kände att jag skulle bli extremt uttråkad om jag inte gjorde ngt.
Så det fick bli att göra lite nytta.
Vart endel saker som slängdes iväg men inte mkt.
Jag kan inte slänga saker även fast jag inte använder det.
Och nu snackar vi även gamla skolsaker från att jag typ gick i tvåan.
Och nu menar jag inte tvåan på gymnasiet utan verkligen andra klass.
Och jag ser ju inte ens vad jag har skrivit då.
Haha, skapligt problem.

Och idag när jag skulle gå hem från jobbet satt min jacka fast.
Antar att det är Henka/Jonas som har roat sig.
Runt kroken satt det ett najband (som jag kallar det) ett såntdär vitt som inte går att öppna när man väl dragit igen det.
Förstår ni?
Det satt fast runt hållaren i jackan och kroken den hängde på.
Så försökte få bort det med en sax, helt omöjligt då det inte gick av.
Så fick hämta en stor kökskniv och skära bort det haha.
Kroken vart lite halvförstörd oxå då den är av tre =)
Sen skulle jag ta på mig jackan och det tar stopp.
För runt armarna har någon oxå satt dom där himla banden haha.
Sä det va bara att hämta kniven igen.
Men det gick bort enkelt.
Så nu måste jag komma på ngt att hämnas med.
För hämnden är ju ljuv ;)
Men det måste ju även va ngt kul =)

Nu ska jag småkika lite på hockeyn.
Även fast fel match visas.

Och imorgon blir det basket.
Ska till Stadium Arena och det ska bli himla kul att se hur det ser ut.

Goodbye =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha de där tyckte jag va himla kul :) med din jacka asså :P Skadegläjde som vanligt :D

2009-03-25 @ 19:04:53
Postat av: Kimii

Det va jag som skrev innan men mitt namn försvann :)

2009-03-25 @ 19:05:35
Postat av: anna

haha, va ofta jag är inne på bloggar:) läser en gång var tredje vecka eller nåt:) Gött med final då! Du är välkommen som hockeyfru vettu, finns mycket fina karlar här såhär framåt våren;)

2009-04-01 @ 19:02:50
URL: http://respekttretton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0