Smal

Idag började dagen med mitt nya liv, igen.
Tror inte det funkar bättre nu än sist men ska börja i tre veckor.
Va iaf ute och gick förut.
Tyckte varvet runt strömmen va lite kort när jag väl kom igång så jag tänkte, va fan jag vänder och springer tillbaks då?
Sen tog förnuftet mig till fånga och jag sket i det.
Vart en promenix på 45 minuter iaf med dit och hemväg.
Nästa gång ska jag springa och se tiden på det.
Men bara runt strömmen.
Jag vägrar springa där bilar och folk i mängder åker förbi!
Ska även ta reda på hur lång tid det tar att gå till jobbet så kanske det kan bli ngt när sommaren närmar sig.

Har fotbollsträning imorgon ute men får se hur det går.
Får nu strunta i det då varken fingrarna kan böjas eller sträckas ut.
Så tanken att få en boll på dom vill jag inte ens tänka.
Och få i handen i en handske? Glöm det!
Kanske är med och kör om det är lite fys.
Annars blir det varvet runt strömmen igen.

Var på en utställning på arbetsmuseumet idag.
Smal hette den och den va faktiskt bra.
Sjukt hemskt att det sitter 9åringar på behandlingshem i Sverige för anorexi.
Hur fan kommer detta sluta?
Barn kommer ju börja banta när dom är 4 snart.
Stackars krakar.
Men som dom sa, endel ligger his föräldrarna som aldrig är nöjda med sig själva och bantar med mera.
Helt klart sevärt va det iaf.

Nu ska jag käka lite keso och makrill.
Det är kul att banta.
Maten blir så varm och god då.

På återseende kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0