Vi utbildar vuxna

Är det inte sjukt egentligen att jag sitter här hemma och är nervös inför hockeyn ikväll?
Mitt lag har ju gått vidare för länge sen.
Men jag vill ju bara ha ut Linköping.
Få dom att inte få spela en match till.
Det ser ju inte ljust ut när dom spelar hemma.
Att dom ens får så mkt tid här på bloggen tycker jag inte om.
Men jag vill bara att alla ska veta hur mycket jag hatar dom.
Okej, jag gillade inte Liverpool i lördgas heller men va fan.
Alla har vi dåliga dagar =)

Försöker få min data att funka som den ska så jag kan skicka saker som jag måste men den bara vägrar.
Blir så trött på tekniska saker när jag själv inte fattar ett jota.
Och snart går virusskyddet bort och jag har dom där hästarna kvar.
Det blir nog kalas!

Men nu ska jag se klart Unga Mödrar.
Det är festligt men hur vissa av dom kan behålla barnet är för mig en gåta.
Kolla på hon som inte byter blöja eller går upp med sitt eget barn.
Frågan jag undrar är, hur kan man inte vilja göra det?
Eller den där jävla Marlene som svälter sig så att hennes barn mår dålig?
Va är det för fel på folk?
Hur kunde hon tro att hon inte skulle gå upp ngt i vikt när hon blev gravid?
Haha jag blir arg bara av att skriva det.
Och jag har inte ens vart med om det själv =D

Lattjo Lajban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0