Vingengala i mängder

Ja så har ännu en Vingengala gått till historien.
Och ett långt jävla år kvar till nästa.
Tragiskt men sant.
Men det va som vi sa igår att om den vore oftare vore den inte lika uppskattad.

Galan hade iaf mycket att erbjuda:
Förbaskat god mat, sjukt väntat dock.
Bortsupet pris för tredje året irad. Hade sen tydligen gett det till min bror =)
Dans
Alkohol
Glada människor
Skandaler, eller det är nog ett för starkt ord haha
Försök till efterfest hos mig men det var stendött
En väldigt långsam promenad hem till mig innan. Kim hann ifatt och hon va långt efter =)
En glömd vinflaska som jag vunnit i ett skåp i köket
Sen säkert tusen saker till för jag har inte så mycket minne haha.
Men det får jag leva med.
Finns det ju andra som har.
Men tack alla för en sjukt kul kväll!
Ses nästa år.

Gårdagen var iaf bara sjukt lugn.
Jag, Kim, Emma och Rask va på pizzan.
Sen satt vi hemma hos mig och fördrev många timmar med massa asgrav.
Eller hos min mor snarare.
Men det har väl ni andra redan fattat ändå =)

Så idag var det ännu en jobbdag att klara av.
Och igår hade jag min första söndagsångest på väldigt länge haha.

My Life Be Like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0