Det kanske löser sig

Det där med att gå på ditt bröllop Nina skulle va riktigt kul.
Ska råna en bank så jag kan ta med hela släkten ner ;)

Annars har det här vart en bra dag.
Har läst ut en bok till.
Har suttit i min bil på rasten och insett att min bil läcker.
Från framrutan! Mindre bra kanske.
Sen har jag även lagat mat för första gången på länge.
Har till och med riktig matlåda imorgon för första gången på två veckor typ.
Duktigt Alexandra.

Ringde även Pema på rasten och det verkade inte som ngt större problem om jobb i sommar.
Kanske inte fullt men jobb iaf.
Och det känns riktigt skönt!
Jag kommer kanske inte va en rutten fattiglapp =)



haha vilken tråkig bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0