Det var det det

Igår va det en bra dag.
Började med målning på Munkeboda och efter två timmar satt jag i gräset i solskenet.
Jag hade gett upp.
Det blev tråkigt och jag kände inte alls för det.
Och några minuter efter hamnade hela laget i gräset.
Vart kvar där i 2 timmar till innan jag begav mig till farmor och farfar.

Efter näsan två timmar där åkte jag hem och käka.
Och morsan höll på att dö på cupen.

Gjorde mig klar och åkte sen upp till Kim och drack lite öl/vin.
Det va trevligt men kom ut någon himla mupp.
Usch vad jag inte tyckte om honom.
Det tror jag märktes oxå haha.
Sen hamna vi på Wasa en sväng men vi köpte ingenting utan va där och fördrev lite tid i väntan på Ludde.
Va det eller donken.
Tråkigt va det.
Sen åkte jag hem och sov.
Konstigt nog somna jag inte så snabbt som jag brukar.

Vaknade i morse av en jävla fluga oxå!
Skapligt störande.
Dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0