En torka och trött på allt

Nu är det tråkigt att blogga.
Därför är det tomt här.
Sitter nere hos mamma nu.
Har typ "gömt" mig.

I tisdags vart det att hjälpa Johnny att flytta.
Eller jag gjorde inte så mkt men en liten insats iaf.
Vart ingen träning på kvällen.
Hade helt enkelt ingen ork eller lust.

Igår va mamma och jag i Sörping hos Maria.
Köpte kläder till avslutningen på mammas begäran.
Liiite för fint för min del.
Men nån gång ska man väl även va det?
Sen gick vi och käka Thai och det va sjukt gott.

Hemma igen vart det ostbågar och fotboll.
Pissfotboll!

Nu ska jag väl bege mig iväg och kanske flytta mig från mitt gömställe.
Vill inte.
Är trött på det här nu.
Vill ha sommarlooov.
Bli liten.
Och bara ha det skönt.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0