Jag är inte halvt handikappad längre!

Idag när jag kom hem blev jag lycklig.
Mitt simkort låg innanför dörren!
Äntligen kan jag känna mig hel och frisk igen.
Så nu lär man väll få träningsvärk i tummen igen när man börjar skicka massa sms.
Men lycklig är jag.
Nu är det bara telefon som saknas.
Skulle komma inom 2-7 dagar.
Nu har det gått 3 så typ hälften kvar då.
Ska ju skickas från Danmark och då Nisse är dansk vet jag hur dom är funtade.
Inte alls =)

Igår va det fotboll igen och det va himla kul.
Kul att få träffa laget igen och få göra något förutom att sitta hemma.
Hostan va sådär och jag höll på att "spy" på Sanna.
Hon gick förbi vid helt fel tidpunkt haha.

Körde ett litet klubbkalas oxå och det var gott.
Mindre snällt kanske men jag kan betala senare.

Förövrigt har jag fått för mig att börja gå till jobbet.
Sitter ju ändå bara och glor minst en halvtimme i soffan varje morgon då jag inte äter frukost.
Det är för att jag inte orkar.
Slash har tråkig frukost hemma.
Vilket är mitt eget fel.
Men får se hur det blir med den saken.
Har ju en förmåga över att vara lat =)

Nu ska jag iaf ner i tvättstugan snart igen.
Gud vaaa roligt!

Sen får vi se om det blir mat.
Kanske inte orkar.
Det är det där om att jag är lat igen.
Slash inte kan laga mat =)




Det är slumpen som avgör.
Nu blir det saft och cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0