Kalashelg med få undantag

Idag va det dags för match igen.
Med svinont i magen åkte jag dit och försökte må bra.
Gick sådär och det gick skit för mig i målet.
Kanske berodde det på att jag hade ont jävlar men det kan jag ändå inte skylla på.
Matchen vanns iaf med 4-2 och det var ju bra!

Igår va det ett litet undantag på det där med kalashelg.
Eller ett par timmar i början. ( 1 timme kanske)
Ludde lura ut mit till typ jordens ände där jag blev sittandes hela kvällen.
Hade vart himla mysigt om jag med hade druckit lite öl för det va himla fint där ute.
Satt runt elden tills det va dags att åka hem.
Så ska jag dit igen ska det va med en öl i handen =)
Men som sagt va det va mysigt nu oxå.
Skönt att se ngt annat än Blackas härliga bruk jämt.

Fredagen spenderades även den med alkohol.
Då även för mig.
Började hos Hulta med Kim, Ludde, Swartz, Henka och Sara.
Det var trevligt men sen hamna vi på ngt ställe dom kalla Klubben under Ica Extra.
I en källare haha.
Snacka om att det va just när klockan slog halv 5 och vi öppna dörren för att gå hem.
Hade himla trevligt iaf.
Det enda minuset är väl såret på mitt öra och bakom.
Plus det enorma blåmärket haha.
Men det kan jag leva med =)
Det var iaf en jäkla smäll.

Men nu skiter jag i det här.
Ska röka och poppa popcorn.

Ge mig långledigt nästa helg också tack.
Får väl nöja mig med att va ledig på tisdag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0