Mitt liv som målare

Igår efter jobbet drog jag ut till pappa.
Där vart det matlagning, alkohol, spel och musik som vanligt.
Himla trevligt.
Det roligaste med allt var att farfar typ ramla in i en buske och ramla hur sängen och skrapa upp hela näsan och fick blodbad på natten.
Jag va som en jävla kebebrulle klämde han ur sig i försvar haha.

Sen idag vart det målning.
Jag måla några plankor och inte mycket mer.
Fick inte plats.
Så jag drog in och såg på United-Arsenal istället.
Och efter en inte allt för rolig match blev resultatet 0-0 och United blev seriesegrare.
Det gillar vi!
Dock inte samma känsla som när Färjestad vann sm-guld.

Nu är jag tillbaks i Blacka iaf och ska nog med Kim till Linnea sen och se Eurovision.
Det blir trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0